Mspbullen

Alla inlägg under juli 2012

o.-

Av Elin - 9 juli 2012 22:59

såg en hackare :O


  Hon med lila hår och svarta byxor -.-

Av Elin - 9 juli 2012 22:49

Nu e jag jätterädd :( Dom säger att hon hackar inatt kl 4 alla som e i lvl 6-25 vrf mst jag vara i lvl 6? ;(

Av Elin - 9 juli 2012 22:05

Ska man tro det elr nt? e iaf lite rädd c; vissa säger att det nt e kl 4 på dagen utan på natten, för ljudet i cafeterian e kvar c: fast det kke bah e ett skämt? men det i nt kul isåfall -.-

Av Elin - 9 juli 2012 21:22

hackningen skulle hända vid 4 och det skulle vara ngt konstigt ljud i cafeterian som hackaren gjort, jag gick dit för att lyssna för att se om det hördes, och det gjorde det ;o Men det var nog bah jag som inbillade mej ;) Nu ska jag njuta av det hackfria msp xD

Av Elin - 9 juli 2012 21:20

Blev jätterädd idah när jag loggade in på msp, några sa att ngn skulle hacka hela msp! :o trodde på det först så gjorde ab om det och allt xD men ju mer tid det gick så trodde jag mindre på det, och det har nt hänt ngt med msp, tror jag nt iaf :O för läste en blogg om det xD men iaf ska logga in på msp nue ♥

Av Elin - 8 juli 2012 22:01

Gaah har haft boten anna på hjärnan hela dagen idah så himla störigt xC Men nu lyssnar jah iaf på den xD Förresten ngn som har lust att hjälpa mejj med att samla sc på msp? se gärna mina filmer har bah 670 sc :O


Bye Bye ♥ . . . . . Jah känner en bot, hon heter anna anna heter hon och hon kan banna banna dej så hårt <'33

Av Elin - 8 juli 2012 21:41

Har varit och baedat i röstonga idah, det var väldigt varmt så det var skönt ♥

Av Elin - 8 juli 2012 21:25

Här kmr dagens låt:


Presentation


Heii ^^ Jag e en 11årig tjej som bor i skåne ♥ Jag älskar Lady GaGa irl oxu xD På msp heter min gubbe Bullen ♥ Ses i bloggen ;3

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Muspekare

BATMAN


Ovido - Quiz & Flashcards