Mspbullen

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 27 juli 2012 16:03

Haha, google hade ngn annan bild för att det var OS el ngt xD


 

Av Elin - 26 juli 2012 21:57

Nu börjar msp bli överdrivet, nu kan man betala vissa saker meh diamanter -.-'' Msp kan ni nt tänka på oss som nt får köpa diamanter ngn gång? o.o


     

Av Elin - 26 juli 2012 21:54

Nu ärre nytt tema på msp 8D Men det e ngt sport-tema och det har dom jö jätteofta D8


 

Av Elin - 26 juli 2012 21:50

Hej! Igår glömde jah skriva att vi grillade ♥ det var så fint väder och det var det igår åxu, vi var vid stranden idah och jah såg en skeetasnögg USA bikini som jah vill haaaa ♥ Men den finns nt i min storlek xC

Av Elin - 25 juli 2012 22:47

Byee, nu ska jah käka glass byee ♥

Av Elin - 25 juli 2012 21:36

Haha jah och underbara Ruffsbarn på msp gjorde en liten saga i mitt rum xD vi görde den i förrgår men hann nt lägga in den då, Men här kmr den: De 2 turkarna!


                               

           

 

 

     

        Tack för att ni Kollade på ''Dom 2 Turkarna''

Av Elin - 25 juli 2012 21:34

Har badat mke nue xD Igår var jah hos min moster och bada och idah i röstonga ;))) Och imorn kke jah ska åka till havet och bada . . . LÄNGTAR 8D

Av Elin - 23 juli 2012 22:25

naaw så sött ♥


 

Presentation


Heii ^^ Jag e en 11årig tjej som bor i skåne ♥ Jag älskar Lady GaGa irl oxu xD På msp heter min gubbe Bullen ♥ Ses i bloggen ;3

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Muspekare

BATMAN


Ovido - Quiz & Flashcards