Mspbullen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 22 oktober 2012 15:25

Har en ny blogg ist för mspbullen den heter www.headernr1.bloggplatsen.se checka gärna!

Av Elin - 15 oktober 2012 17:16

Ja, rubriken säger allt, som ni kke märker så bloggar jag så sent, jag typ redigerar aldrig bilder som jag lägger ut på bloggen, jag byter nästan aldrig header för att jag e sjukt kass på att gö det, jag skriver nästan inga inlägg (vilket som e dåligt för då får ni som väl läser bloggen aldrig läsa ngt nytt), jag har inget att blogga om och så blir min blogg så tråkig hela tiden ;'d Så jag ska nog lägga ner bloggen. HEJDÅ! (jag kmr ha kvar den om jag skulle ångra majj och börja blogga igen och ha den som minne) tack för att några ändå läste den :)

Av Elin - 14 oktober 2012 17:54

igår var jag på bröllop i filmstaden i lund 8D haha, min syrras vigsel för hennes bröllop var där xD Men iaf, bloggpausen is over B)) 

Av Elin - 9 oktober 2012 17:37

Ska ha en liten bloggpaus nu, nt mke att skriva om. Och det händer så mke denna månaden tillexempel så gifter min syrra sajj på lördag :)

:'(

Av Elin - 9 oktober 2012 17:36

Känns oroligt i magen, nt bra, vrf just ja? :(

Av Elin - 9 oktober 2012 17:35

haha, förlåt för så sen update, elr vad det e man säger, haha nejmen e sketavarm just nu D'x

Av Elin - 8 oktober 2012 19:42

japp rubriken säger allt ^^ Haha, nej men hörde nyss reklamen med gummibjörnslåteb o_O

Av Elin - 8 oktober 2012 16:29

missade williams listaaaa :'c Haha, nejmen ska se det nu så det gö nog nt så mke, bah en snabb inloggning på msp först, YEAH MÄN ;D

Presentation


Heii ^^ Jag e en 11årig tjej som bor i skåne ♥ Jag älskar Lady GaGa irl oxu xD På msp heter min gubbe Bullen ♥ Ses i bloggen ;3

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Muspekare

BATMAN


Ovido - Quiz & Flashcards