Mspbullen

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 6 juni 2012 16:50

Nu har jah varit med en av mina kompisar (8 Hon har åkt hem nue så kan blogga liite   

Av Elin - 5 juni 2012 15:25

Hellu xD


Har kommit hem från skolan nu. min syrra som går på en annan skola nu kom till min skola xD

Nu ska jag nörda msp lite   


                                                /Bullen

Av Elin - 4 juni 2012 17:47

Nu har jag varit och gett Bullen mat ♥ Måns har försvunnit, han har nt varit här på 2 veckor nu      

Av Elin - 4 juni 2012 16:11

Nu har jag en halstablett i munnen   E rätt så hes ohc har ont i halsen men kunde gå till skolan

   

Av Elin - 4 juni 2012 15:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heii ^^ Jag e en 11årig tjej som bor i skåne ♥ Jag älskar Lady GaGa irl oxu xD På msp heter min gubbe Bullen ♥ Ses i bloggen ;3

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Muspekare

BATMAN


Ovido - Quiz & Flashcards