Mspbullen

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 10 juni 2012 18:54

 

  Hellu! Det blev 2 st -.- Men här e TudyStar Gå gärna in på hennes blogg: tudiie.bloggplatsen.se ----> En jättebra blogg ♥

Av Elin - 10 juni 2012 18:34

Min syster hjälpte mig, så här ser jag ut nu:


 

com

Av Elin - 10 juni 2012 13:21

com jag känner nt dig irl men du e jättesnäll ♥ Kan tyvärr nt sätta in bilder än :( Annars skulle du ha kommit meeh på bloggen ♥ Com hoppas det e ok att jag kallar dig för Comis nue igen xD

Av Elin - 10 juni 2012 13:13

Hejj finisar ♥


Igår när jag var hos min storebror åt jag tårta   Det fanns 2 stycken och båda var jättehäftiga! På den ena fanns det en likadan bil i marsipan som irl! (hans bil irl e nt gjord av marsipan xD) Och på den andra så fanns det en John Deere (stavning?) För er som nt vet vad det e så e det ett traktormärke! Den var oxu gjord av marsipan   Dom var jäääättegoda♥  

Av Elin - 10 juni 2012 13:12

Har varit ute hos Bullen en liten stund nu ♥ Han e nog rätt så ensam nu när Måns nt har varit här på TRE VECKOR   

Av Elin - 9 juni 2012 15:19

Har varit och handlat med min mamma och min ena storasyster nu xD Vi handlade ngn present till min storebror som vi ska till ikväll   

Av Elin - 8 juni 2012 11:45

HEEEJ ;D

 

Nu har jag äntligen slutat skolan   Det var skolavslutning idag så var där bara i 2 timmar xD 

Av Elin - 7 juni 2012 15:24

Nu har jag äntligen slutat skolan imorrn e det skolavslutning sen börjar sommarlovet ♥ Fast kmr nog sakna skolan lite ändå ;D ÄNTLIGEN får jag sovmorgon förutom på onsdag nästa vecka för då åker jag till ullared    

Presentation


Heii ^^ Jag e en 11årig tjej som bor i skåne ♥ Jag älskar Lady GaGa irl oxu xD På msp heter min gubbe Bullen ♥ Ses i bloggen ;3

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Muspekare

BATMAN


Ovido - Quiz & Flashcards